A Pappas Csoport. Rólunk.

Vállalati arculat

Klasszisokkal vezet

A Pappas Csoport közel 60 éve van jelen az autópiacon, minőségi és innovatív tevékenység, valamint személyes tanácsadás fémjelzi működését. A Pappas Auto 1990 óta képviselteti magát Magyarországon.

Sokoldalú: A vállalat profiljába tartozó autók - a közel 40 ausztriai, 6 magyarországi és egy bajorországi telephelyen - lefedik az egész autópalettát a legkisebb smart személyautótól a legnagyobb Actros nagyteherautóig.

Egyéni: A sokoldalúságnál talán még fontosabb az egyéni tanácsadás, hogy ügyfeleink kívánságainak eleget tudjunk tenni. Ehhez igény szerint, legjobban képzett és elkötelezett munkatársaink állnak rendelkezésre.


A Pappas Auto telephelyei

  • Pappas Auto Magyarország Kft. – Budapest (2 telephely)
  • Pappas Auto Magyarország Kft. – Székesfehérvár
  • Pappas Auto Magyarország Kft. – Szeged
  • Pappas Auto Magyarország Kft. - Pécs
  • Pappas Auto Magyarország Kft. - Debrecen


A Pappas Auto 100 % -ban családi tulajdonban van.


Mi hallgatunk Önökre!

Ügyfeleink hozzánk érkező kívánságai és kérései egyre szerteágazóbbak és átfogóbbak. Erre reagálva az elmúlt években az igényeknek megfelelően folyamatosan bővítettük kínálatunkat, hogy egy kézből ajánlhassunk sokoldalú és egyéni megoldásokat a márkák vonatkozásában, rugalmas ügymenetet a szolgáltatások terén valamint profi flottakezelést, és testre szabott megoldásokat.

Ezt Önnek is meg kell ismernie!
 

Pappas vállalati bemutató

 

60 évnyi tradíció és minőség

A Pappas Csoport ma Közép-Európa egyik legnagyobb és legújítóbb szellemű járműkereskedelmi vállalata. A vállalat története közvetlenül összefonódik az alapítókkal, a Georg és Dimitri Pappas fivérekkel, és a Mercedes mint húzómárka felépítésével és sikerével

  • 1948–ban a Magyarországon született és felnőtt Pappas fivérek megkezdték az autóértékesítési tevékenységet Salzburgan
  • 1951-ben megismerkedtek  Günther Wiesenthal elnökkel, akivel közösen a továbbiakban mértékadóan alakították ki az osztrák Mercedes-Benz szervezetet.
  • Wiesenthal kívánságára Georg Pappas 1960-ban átvette a Mercedes-Benz központjának irányítását, amely ma a Merdedes Benz ausztriai importőr cége, ezalatt Dimitri Pappas más fontos, elsősorban diplomáciai kapcsolatokra összpontosított.
  • Georg Pappas céltudatosan építette ki az autóértékesítési vállalatot, többek között cégfelvásárlások útján: új telephelyeket nyitott Salzburgban (1957) és Bécsben (1959) , illetve megvásárolta a stájerországi Konrad Wittwar céget (1964), a felső-ausztriai Zelenka-céget (1972, ma Pappas Linz), valamint a Tiroler Retterwerk AG-t (1986). Ezek a társaságok még ma is Ausztria járműüzletágának alapját képezik.
  • 1990-ben Georg Pappas megalapította a magyar vezérképviseletet, a  Mercedes-Benz  Magyarország Kft-t és első ízben terjeszkedett külföldön. Ezzel párhuzamosan egy 6 telephelyből álló értékesítési hálózatot is kiépített Pappas Magyarország néven.
  • 2005 óta a Pappas Csoport Bajorországban is jelen van. Gyakorlatilag ezzel egyidőben a Mercedes-Benz mint fő márka mellé további autómárkákkal bővítette kínálati palettáját, ide tartozik például a Chrysler, Jeep, Dodge és KIA.
  • 2008-ban a márkaportfólió kibővült Mitsubishi Fuso-val.
  • A Pappas fivérek célratörően, optimistán és szívvel-lélekkel folytatták üzleti tevékenységüket. Dimitri Pappas főkonzul 1999-ben, KR Georg Pappas 2008 februárjában hunyt el.
  • Georg Pappas gyermekei, KR Alexander és Catharina Pappas főkonzul 2005-ben vették át a vállalat irányítását.
  • 2010-től a Pappas Auto Magyarország Kft. már Fiat, Lancia és Jeep márkákat is forgalmaz.
  • 2010-ben Debrecenben, 2011-ben Szegeden nyílt meg DAF márkaszervizünk.

Több mint 2400 főt foglalkoztató vállalkozás

Munkatársaink

A Pappas Csoport több mint 2400 dolgozót alkalmaz- ebből kb. 380 főt a Pappas Auto Magyarországnál – és ezzel az egyik legjelentősebb munkaadó Ausztriában, Magyarországon és Bajorországban

Az elismert családi vállalkozás közel hat évtizedes tevékenységét a képzés terén is a minőség és az innováció jellemzi.

Ennek megfelelően a Pappas Autó vállalati kultúrájában a képzés és továbbképzés különös elsőbbséget élvez. Egy szervezet csak olyan mértékben lehet sikeres, mint amennyire az ott dolgozó emberek. Know-how, elkötelezettség, csapatszellem – ez az a három dolog, melyek kezdetektől fogva biztosítják az érvényesülési lehetőséget a Pappas Auto dolgozói számára.

A csapat ereje befelé hat, de kívülről is láthatónak kell lennie. A Pappas Auto filozófiája az állandó fejlődés és javulás. Vállalatunknál bevált szokás a dolgozók és az ügyfelek irányából érkező jó ötleteket fontolóra venni és a gyakorlatban is megvalósítani.

Vállalatunk különös hangsúlyt helyez a dolgozók célzott és egyéni képzésére. A forgalmi és dolgozói adatok a Pappas Csoport sikerét bizonyítják, mely mind Magyarországon, mind Ausztriában jelentős gazdasági erőt képvisel. A Pappas márka szinte védjegyként működik, amely egységes minőségi szolgáltatást garantál ügyfeleinknek. A magas szintű minőségi előírásoknak csak kiválóan képzett dolgozókkal lehet megfelelni, ezért vállalatunk nagy hangsúlyt fektet a szakmai képzésbe.

A Pappas Auto 2011-ben és 2012-ben is elnyerte a Superbrands kitűntetést. Ezek a díjak is azt a magas színvonalat mutatják, amely mércét jelent a számunkra. Munkatársaink az újabbnál újabb sikereket látva, még könnyebben meg tudnak felelni az ügyfeleink elvárásainak, így biztosítva hosszú távon is a kiváló minőséget.

 

Szolgáltatásaink

Sokoldalú, gazdaságos, egyéni

Az utóbbi években a Pappas Auto kínálati palettája folyamatosan bővül. Mindent egy kézből! Eleget szeretnénk tenni minden autóval kapcsolatos elvárásának, kérésének, igényének.

Mi mindent egy kézből kínálunk!

Kilenc jónevű autómárka, amely eleganciát, erőt és gazdaságosságot ígér:
Mercedes-Benz, smart, Lancia, Jeep, Kia, Fiat, Fiat Professional, Fuso, DAF

Négy ismert teljesítmény- és optikai tuning márka a fokozott dinamika és egyéni megjelenés végett:
AMG, BRABUS, Carlsson, OTC

A használtautó kínálatot önálló márkák képviselik (átvizsgálva Pappas, jahreswagen.com, TruckStore), folyamatosan több mint 1.500 járművet kínál, melyekhez átfogó garanciákat is biztosít.

A Mercedes-Benz Credit Zrt. és a Mercedes-Benz Leasing Kft. által finanszírozást (lízing) és a Mercedes-Benz Bróker Kft. által biztosítást kínálunk MB ügyfeleink számára. Fiat, Lancia és Jeep márkák esetében partnerünk az MKB-Eurolízing, Kia márkához pedig a Budapest Autó segítségével biztosítunk kedvező finanszírozási lehetőségeket ügyfeleinknek.

Üzleti partnereink az új flotta management segítségével professzionálisan, optimálisan és a lehető leggazdaságosabban tervezhetik meg autóparkjukat
 

Átfogó, színvonalas szolgáltatást kínálunk egyéni igényeinek megfelelően. Munkatársaink szakértelme, valamint a termékek és szolgáltatások kínálatának folyamatos bűvölése által képesek vagyunk egy kézből kínálni megoldásokat a tanácsadástól, a jármű összeállításától kezdve a finanszírozáson, biztosításon át egészen a flottakezelésig.

Ezáltal tudnak egyéni ügyfeleink teljesen a vezetés élvezetére, flotta ügyfeleink pedig teljes egészében fő tevékenységükre koncentrálni.

Szalonjainkban kellemes környezetben tekinthető meg bemutató járműveink széles választéka, valamint csábító tartozékok, kiegészítők, melyekkel egyéni ízlésüknek megfelelően alakíthatják autójukat. A transzporterek számára is kínálunk egyéni megoldásokat, a bemutatótermek transzporter részlegeiben - Transporter Corner – kollegáink szívesen állnak rendelkezésre.

A Pappas élmény – tudjon és tapasztaljon és meg minél többet bemutatótermeink kínálata által, valamint ügyfeleink számára alkalmanként megrendezésre kerülő egyedülálló rendezvényeink és tesztvezetéseink – mint pl. az Adventure Team téli tesztvezetés - alkalmával .

 

Infrastruktúra

Csúcstechnika és építészet, - hogy jól érezzük magunkat

Ügyfeleink és a dolgozóink számára különösen fontos a legmodernebb technikai felszereltség, valamint a funkcionális és modern munkahelykialakítás.

Nagymértékű beruházási program

A Pappas Auto 2005 óta tartó nagymértékű beruházási programja keretében telephelyein több új építkezést ill. ingatlanbővítést valósított meg, ezzel világosan bizonyítva elkötelezettségét a gépjármű-üzletág irányába.

Egyidejűleg a Pappas Auto folyamatosan beruházásokat hajt végre műszaki intrastruktúrája állandó fejlesztése és bővítésé céljából. Annak érdekében, hogy megfelelhessen az egyre igényesebbé váló járműtechnikai elvárásoknak, csúcstechnikai diagnosztikai készülékekre, a korszerű munkahelyekre és kiválóan képzett szakemberekre van szükség.

A karosszériajavító és fényezési területen is egyre összetettebbek a követelmények, ezért rendkívül korszerű technikával felszerelt hibrid munkahelyeket és fényezési berendezéseket használunk.

alt="Székesfehérvár"
Székesfehérvár
alt="Budapest, Hunyadi János út"
Budapest, Hunyadi János út

Minőség- és környezetközpontú irányítás.

A minőség számunkra elsőrangú.

Minőség- és környezetpolitikánk sarokkövei

  • Minőségmenedzsment
    A Pappas Auto nagy hangsúlyt helyez az ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányításra és az ISO 14001 szabvány szerinti környezetközpontú irányításra és az ISO 50001 szerinti energiairányítási rendszerre.
  • Ügyfélközpontúság
    Az ügyfél- és piaci igények folyamatos feltérképezésével képesek vagyunk arra, hogy termékeinket és szolgáltatásainkat ügyfeleink mindenkori kívánságaihoz és elvárásaihoz igazítsuk. Termékeink és szolgáltatásaink optimális minősége és hosszútávú rendelkezésre állása áll az előtérben. Ezt a folyamatot Customer Excellence Programunk tartósan támogatja.
  • Állandó javítási folyamat
    Valamennyi munkatársunk haladéktalanul jelenti a problémákat, optimalizálja a teljesítményt és védi a környezetet – ezáltal aktívan hozzájárul a minőség és a környezettudatosság folyamatos javítására.  Vállalatunk ebben támogatja őket a szükséges  tájékoztatás és oktatás formájában.
  • Dolgozóközpontúság
    Valamennyi vezetőnk tisztában van, hogy példát kell mutatnia munkatársai számára.
    Munkatársaikat oly módon támogatják feladataik teljesítésében, hogy világosan felosztják a feladatokat és a felelősségi területeket, valamint egyértelműen megfogalmazott célokat tűznek ki. Vezetőink beosztottjaikkal rendszeres beszélgetéseket folytatnak, akik maguk is hozzájárulnak környezetvédelemhez- így valamennyi dolgozónkat aktívan bevonjuk a vállalati tevékenységbe
  • Biztonságra való törekvés
    Nagy jelentőséget tulajdonítunk munkatársaink munka- és egészségvédelmének. Ez az alapelv ugyanúgy érvényes a az ügyféltulajdon és vállalati vagyon megóvására, amely iránt  valamennyi munkatársunk elkötelezett.
  • Környezettudatosság
    Az egész Pappas Csoport folyamatosan megfelel az aktív környezetvédelem követelményeinek.


A vállalatvezetés felelősséget vállal a környezetszennyezés elkerüléséért, az esetleges káros környezeti hatások megállapításának elemzéséért, annak minimálisra való csökkentéséért, illetve saját környezetvédelmi programjáért - mindezt átfogóan, vállalatunk egész tevékenységére vonatkozóan.



 

Szponzoráció

Szponzoráció
Prima Primissima - A Pappas Auto, mint családi vállalkozás szociális felelősségvállalására is komoly hangsúlyt fektet
A Prima Primissima díj alapítóinak célja a magyar értelmiség eredményeinek megőrzése, a hazai tudomány, művészet és kultúra fejlesztésének erősítése. Ezen területek pártolását a Pappas Auto is szívügyének tekinti, így a Prima Primissima díj egyik fő támogatója lett. A Mercedes-Benz Hungária Kft., a Mercedes-Benz márka hivatalos importőre, és a Pappas Auto Magyarország Kft., a legnagyobb márkakereskedés közösen támogatja a Prima Primissima rendezvényt, immár több mint 7 éve.Szponzoráció
Prima Primissima - A Pappas Auto, mint családi vállalkozás szociális felelősségvállalására is komoly hangsúlyt fektet
A Prima Primissima díj alapítóinak célja a magyar értelmiség eredményeinek megőrzése, a hazai tudomány, művészet és kultúra fejlesztésének erősítése. Ezen területek pártolását a Pappas Auto is szívügyének tekinti, így a Prima Primissima díj egyik fő támogatója lett. A Mercedes-Benz Hungária Kft., a Mercedes-Benz márka hivatalos importőre, és a Pappas Auto Magyarország Kft., a legnagyobb márkakereskedés közösen támogatja a Prima Primissima rendezvényt, immár több mint 7 éve.
Szponzoráció
Prima Primissima - A Pappas Auto, mint családi vállalkozás szociális felelősségvállalására is komoly hangsúlyt fektet
A Prima Primissima díj alapítóinak célja a magyar értelmiség eredményeinek megőrzése, a hazai tudomány, művészet és kultúra fejlesztésének erősítése. Ezen területek pártolását a Pappas Auto is szívügyének tekinti, így a Prima Primissima díj egyik fő támogatója lett. A Mercedes-Benz Hungária Kft., a Mercedes-Benz márka hivatalos importőre, és a Pappas Auto Magyarország Kft., a legnagyobb márkakereskedés közösen támogatja a Prima Primissima rendezvényt, immár több mint 7 éve.
 

Customer Excellence

Pappas Auto – Customer Excellence Program.
Az ügyfelek érdekében.

A Daimler AG általános célja, hogy 2010-ig az ügyfélelégedettség tekintetében első helyen legyen az Európában forgalmazott autómárkák között.

A magyarországi importőr, a Mercedes-Benz Hungaria Kft. már most méri minden Mercedes-Benz kereskedés és szerviz CSI-jét. (CSI: Customer Satisfaction Index) Az indexet ügyfélmegkérdezések alapján állítják össze, és mindig a szervizre és értékesítésre vonatkozó összeredményt jelenti az egyes telephelyre vonaktozóan. Ez az eredmény az éves bónuszt is jelentősen befolyásolja, amelyet a Mercedes-Benz Hungaria Kft. juttat hálózati partnereinek.
A Pappas Auto célja, hogy egyre több elégedett ügyfele legyen, így az ügyfél-elégedettségi index alapján az első helyet foglalja el a magyarországi autó-márkakereskedések között.

A Pappas Auto Customer Excellence programja az importőr ügyfélelégedettségi-mérési rendszerébe illeszkedő, de azon túlmutató kezdeményezés.

A program célja, hogy ügyfeleink maximálisan meg legyenek elégedve a Pappas Auto szolgáltatásaival, összeségében érezzék, hogy törődünk velük. Ennek a szellemiségnek a megélése és napi szintű bizonyítása valamennyi Pappas Auto-kolléga feladata és kötelessége. A Customer Excellence az ez irányú vállalati kultúra formálásának kereteit biztosítja.

A Customer Excellence alapvetően két pilléren nyugszik. Az egyik a gyár által negyedévente előírt, mindenkori ügyfél-elégedettséget vizsgáló telefonos ügyfél-megkeresés. A szokásos 5 kérdésen felül azonban továbbmegyünk. Mi nem elégedett, hanem egyenesen lelkes ügyfeleket szeretnénk! Az eredményeket egy speciális rendszer segítségével napi szinten lekérdezzük, így az esetleges fejlesztési pontokat még hamarabb felismerhetjük és azonnali intézkedésekkel javíthatjuk. Ügyfeleinknek nemcsak az utólagos véleményét kérdezzük meg, hanem értékesítés és szerviz oldalról is ígéreteket teszünk neki, ezeket folyamatosan szem előtt tartva végezzük napi munkánkat

Minden Pappas Auto helyszínen ügyfél elégedettségi felelőst nevezünk ki, aki folyamatosan segíti és ösztönzi kollegáit az ügyfélközpontú szemlélet alakításában, fenntartásában.

A Customer Excellence rendkívül nagy jelentőségű vállalatunk életében, amely minden Pappas Auto márkára és telephelyre vonatkozik és az egész menedzsment kiemelkedő figyelemmel támogat.






 

Pappas Auto. Klasszisokkal vezet.
fel