Mercedes-Benz Sprinter zárt áruszállító

A raktér új dimenziója

A Sprinter zárt áruszállítók háromféle tengelytávval és négyféle karosszéria-hosszúsággal, opcióban kapható extramagas tetővel és akár 17 m3-es raktérrel ideális társ a fuvarfeladatok jelentette kihívásokhoz. A gazdaságos térkihasználás szintén meggyőző: a függőleges belső válaszfalnak és keskeny kerékjárati doboknak köszönhetően az EURO raklapok keresztben is gond nélkül berakodhatók, a megengedett össztömeg  Super-Single gumiabroncsos hátsó tengely esetén 4,6 tonna is lehet. Ezen kívül a rendelhető KEYLESS ENTRY & SLIDE rendszer lehetővé teszi az oldalsó raktérajtó teljesen automatikus nyitását és a vezető oldali ajtó zárjának oldását. 

A Sprinter zárt áruszállító egyik legfőbb erénye, hogy kiválóan ötvözi a kényelmet, a menetdinamikát, könnyű kezelhetőséget és a kiforrott közlekedés-biztonsági megoldásokat. Ezen felül rendelkezik még kimagasló ergonomiájú belső térrel, praktikus tárolóhelyekkel, erőteljes motorokkal, valamint az új ADAPTIVE ESP® rendszerrel, amely figyelembe veszi a gépkocsi mindenkori terhelését is. 

A gazdag alapfelszereltséget klímaberendezéssel, navigációs rendszerrel, telefon-kihangosítóval, PARKTRONIC parkolás segítő rendszerrel és számos további extrákkal egészítheti ki.

Aktuális ajánlatainkról érdeklődjön értékesítő kollégáinknál!

2 készletről elérhető jármű

2
Használt autó

Műszaki adatok

Teljesítmény 84 - 140 kW (114 - 190 LE)

Tudnivalók a Mercedes-Benz Sprinter zárt áruszállítóról

3 tengelytávolság, 4 felépítményhossz, 3 rakodótér magasság, 7,5 m3-től 17 m3-ig terjedő raktér térfogat 915 kg-tól 2.710 kg-ig terjedő terhelhetőség. Négy tolóajtó variációval ellátott raktér egészen 1,30 m szélességig és 1,82 m magasságig. Kívánságra a raktér tolóajtainak villamos működtetése. Forgóajtók a farrészen egészen 180°-ig terjedő nyílásszöggel. A gyakorlatnak megfelelő válaszfal variációk. Variálható rakománybiztosító és rakományrögzítő rendszer.

Bármit is tervezett: A Sprinter hagyja, hogy megtegye.

7G-TRONIC automata sebességváltó, bővített ADAPTIVE ESP, Bi-Xenon-fényszórók, szekrényes kocsik esetében 100 km-en  7,0 l üzemanyag-fogyasztás, hat légzsák elülső légzsákkal a vezető és a kísérő számára, ablaklégzsákok és oldalsó Thorax-légzsákok, raklap szélességű tolóajtó stb. –  a Sprinter haszonjármű iránymutatóként már mindig úton volt. A sok  újítás és a már több mint két millió eladott jármű, messzemenően alakították teljesítményhordozó ipari szabványainkat és biztosították helyét a gépjárművek történelmében. A legnagyobb megbecsülés naponta ezzel dolgozni. És ő csak megy tovább, ez a Sprinter haszonjármű sikertörténete.