Mercedes-Benz GLC

Mindenben erős.

Erős egyéniség teljesen új vonásokkal.

Egy lenyűgözően újszerű vezetőtér, még markánsabb SUV-design és a legkiválóbb menetkomfort várja.

Már álló helyzetben tekintélyes.

A hűtőrács még markánsabb, a krómelemek elegánsabbak, a fényszórók karcsúbbak. Így az új GLC frontrésze most még inkább kifejezésre juttatja az SUV-kre jellemző dominanciát és tekintélyes fellépést.

 

Újautó ajánlatok

Induló ár
14 371 120 Ft-tól
Valamennyi feltüntetett induló ár az áfát, valamint a regisztrációs adót tartalmazza.
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltoztatást, a szériafelszereltség megváltoztatását ill. a tévedés jogát fenntartjuk.

29 készletről elérhető jármű

20
Új autó
9
Használt autó

Műszaki adatok

Kombinált üzemanyag-fogyasztás 5,2 - 7,4 l/100km
CO²-kibocsátás 137 - 169 (g/km)
Teljesítmény 120 - 190 kW (163 - 258 LE)

Hagyja, hogy szeme valami különlegesben gyönyörködjön.

Az új GLC most minden korábbinál erőteljesebben sugározza magából az SUV-kre jellemző dominanciát. Nála tisztábban és érzékibben már nem is lehetne kifejezésre juttatni a modern luxust.

A dominancia új arca: a frontrész.

A hűtőrács, az első lökhárító és a fényszórók újszerű formákat kaptak, így a gépkocsi frontrésze erőteljesebbnek és dinamikusabbnak mutatkozik. Ezt a jelleget erősíti, hogy valamennyi új GLC-t már szériakivitelben LED High Performance fényszórókkal szereljük fel.

Most még sportosabb: az új AMG Line.

Az új GLC különösen dinamikus oldaláról mutatkozik be az AMG Line-nal, amelynek meghatározó elemei az exkluzív AMG Styling, a gyémántmintázatú, krómpinekkel díszített hűtőrács, illetve az elegáns, öt duplaküllős AMG könnyűfém keréktárcsák.

Energikus minden részletében.

Az új GLC öntudatosan mutatja meg erősen feszülő kontúrjait és egészen a farrészig nyúló érzékien tiszta vonalait. Az új kialakítású kipufogóvégek mellett egy még markánsabb lökhárítót látunk: így találkozik egymással a magabiztosság és az erő.

Digitálisan is élen jár: az új műszerfal.

Az érintőképernyő, az érintőpad és a kormánykerék 'Touch Control' gombjai egy teljesen újszerű kezelési módra adnak alkalmat. Az MBUX-rendszernek köszönhetően természetesen intuitív érintéssel, beszéddel és gesztusokkal.

Komfort minden szinten – az AIR BODY CONTROL-lal.

Az új GLC harmóniában van önmagával és az úttal. Az opcionálisan rendelhető AIR BODY CONTROL légrugózással szinte lebeg a gépkocsi az út felett, és megtalálja a legjobb egyensúlyt a stabilitás, a kényelem és a dinamika között.

Szálljon be! Az új GLC-nek sok beszélnivalója van Önnel.

Az autó kezelésének teljesen új módjáról, amely egyszerű és intuitív. Nem kell hozzá más, mint az Ön kézmozdulatai, érintése és szavai. Ez az MBUX, az új Mercedes-Benz User Experience rendszer.

Így csak az új GLC-t lehet vezetni.

Adaptív futóművek, összkerékhajtás és elektromos hajtással támogatott motorok. Mindez elérhető az új GLC számára.

Kiegyenesíthetjük Ön előtt az utat?

Az új GLC alkalmazkodik minden talajhoz, de az Ön kívánságaihoz is: szériakivitelben kínálja a kiváló menetkomfortot biztosító AGILITY CONTROL futóművet. Ezenkívül rendelkezésére áll a 4MATIC összkerékhajtás, valamint a hangsúlyozottan sportos DYNAMIC BODY CONTROL futómű acélrugózással és állítható csillapítással. Az abszolút csúcspontot az AIR BODY CONTROL légrugózás jelenti, amellyel a rendkívül jó menetstabilitás, valamint a lehető legjobb komfort, illetve az agilitás mellett dönt.

Elsőrangú mind a négy keréknél: 4MATIC összkerékhajtás.

Elindulás, gyorsítás, dinamikus kanyarvételek vagy könnyű terep: a 4MATIC, a Mercedes-Benz továbbfejlesztett állandó összkerékhajtása – több motorváltozatnál a szériafelszereltség részeként – kitűnő terepjáró-képességről és optimális vonóerő-átadásról gondoskodik az új GLC-ben. A rendszer mindig aktív, és nincs szüksége reagálási időre a beavatkozáshoz. Kiváltképpen a csúszós, például nedves, jeges vagy havas úton képes páratlanul jó menet- és iránytartást biztosítani.

Energikus start a jövőbe – az EQ Boosttal.

Két teljesítményfokozatban elektromos hajtással támogatott, EQ Boost technológiával rendelkező benzinmotorok állnak rajtra készen. A dinamikus elinduláshoz a szíjhajtású 48 voltos indítómotor-generátor a hozzá tartozó elektromos hálózattal kiegészítő forgatónyomatékot hoz létre. Ehhez lassításkor az akkumulátor töltése és a kisebb üzemanyag-fogyasztás melletti, szinte zaj nélküli kigurulási üzemmód járul. Most a GLC-ben is alkalmazzuk a gazdaságos, különböző teljesítményfokozatú dízelmotorok új generációját, amelyek teljesítik az aktuális Euro 6d-TEMP kipufogógáz-előírást.

További információk: www.mercedes-benz.hu

 

Egyedi modellek