Jeep® Wrangler

Hetven évvel a "nagy eredeti" utáni itt az új Jeep Wrangler!

Fokozott terepjáró képesség - Nagyobb szabad magasság, kerekek és gumik, tökéletesített Dana hidak, új generációs Command-Trac® és Rock-Trac® erőátvitel és elektronikusan lekapcsolható első stabilizátor. Jobb menettulajdonságok kiépített úton - Új, 100 százalékkal merevebb váz, nagyobb tengelytáv, szélesebb nyomtáv és érzékenyebb csillapítás; 20 százalékkal csendesebb utastér. Tágasabb és komfortosabb utastér - 11.7 centivel nagyobb csípőszélesség, 13 centivel nagyobb vállszélesség, 2.5 centivel nagyobb hátsó lábtér. Több szabad levegő - Sokféle ajtó-, tető- és szélvédő kombináció, új, háromrészes, moduláris keménytető - Jeep Freedom Top™ - és innovatív Sunrider® vászontető. Nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás - Új, 2.8 literes, közös nyomócsöves turbódízel - első dieselként a Wranglerben - és új, 3.8-literes, benzines V-6, nagyobb teljesítménnyel és nyomatékkal. Fokozott biztonság - Elektronikus menetstabilizáló (ESP), négytárcsás, blokkolásgátlós fék, elektronikus borulásvédelem, kétfokozatú légzsákok és az ülésbe szerelt oldallégzsákok.

Több kényelmi felszerelés – Elektromos ablakemelő, központi zár,akár nagyképernyős navigációs rendszerrel és 368 wattos, hét hangszórós audiorendszerrel is.

Műszaki adatok

Kombinált üzemanyag-fogyasztás 8.8 l/100km
CO²-kibocsátás 231 (g/km)
Teljesítmény 147 - 200 kW (200 - 270 LE)

A Jeep Wrangler legendás terepképességet ér el többek között a hozzá kapcsolható Command-Trac NV241 négykerekes meghajtással, az áttétel 2,72-os terep-redukálásával.

Szabadság és kaland 4×4

Annak érdekében, hogy le lehessen küzdeni a lehető legigényesebb terepszakaszokat, a hátsó tengelyhez a WranglerSoab rendelkezik a szabványos Trac-Lok záró differenciálművel. Ez a differenciálmű egy forgatónyomatékkal vezérelt mechanikus egység olyan kis tapadású felületeken történő vontatás kivitelezéséhez, mint a homok, a kavics, a hó vagy a jég. A Trac-Lok a legjobb vontatáshoz automatikusan megosztja a meghajtó nyomatékot a hátsó tengelyen, és ezzel kisebb tapadással lecsökkenti a hátsó tengelyre jutó csúszást.