Átépítési megoldások és felépítmények
Mit tudjuk a megfelelő megoldást!
Mindenki, aki különleges igényeket támasz az autójával szemben, az jó helyen jár a Pappas-csoportnál, mindegy hogy magán vagy üzleti célra használja a kocsit. Széleskörű tapasztalatokkal rendelkezünk az egyéni átépítés, beépítés és a felépítmények területén, szívesen állunk rendelkezésére speciális járműve tervezésétől szerelésén át karbantartásáig.
Átépítés alternatív meghajtásra
Tudatában vagyunk felelősségünknek ügyfeleinkkel és a környezettel szemben és ennek megfelelően cselekszünk. A Pappas-csoport már évek óta alkalmazza az alternatív üzemanyagokat és meghajtási rendszereket, mint például a földgázüzemre való átépítést a személygépkocsiknál és transzportereknél és a biodízel- vagy növényi olaj üzemmódra való átalakítást tehergépjárműveknél.
Jövőbemutató gépjárműmodellek a Pappas-csoportnál
Környezetbarátok, takarékos fogyasztásúak és nagy teljesítményűek az innovatív, a Pappas-csoportnál kapható szériamodellek, melyeket a gyárból szállítunk. A gázüzemű járművek aktuális választéka jelenleg a Mercedes-Benz E 200 NGT BlueEFFICIENCY és a Mercedes-Benz B 200 Natural Gas Drive járműveket foglalja magában, (előreláthatólag szállítható 2013. év első negyedévétől). A haszongépjármű kategóriából ide tartozik még a Sprinter 316 NGT típusú gépjármű is. Mind a három modellnél a vezető dönti el egy gombnyomással. Hogy a meghajtási energiához benzint vagy gázt használjon.
Átépítés gázüzeműre
Nem csak a kapható szériamodelleket keresik sokan, hanem időközben nagyon kedvelt a hagyományos benzines járművek gázüzeműre való átépítése is. Az alternatív meghajtás már a második évtől megtérül és a környezetet érezhető teljesítménycsökkenés nélkül óvja. Ehhez hozzájárulnak a jóval kedvezőbb árú földgáz és biogáz árak. A biogáz kibocsátási értékei a dízellel szemben szén-dioxidnál 100 %-ot, nitrogénoxidnál kb. 80 %-ot és finom pornál akár 90 %-ot is elérnek.
Néhány évvel ezelőtt elsőként a salzburgi tartomány vezetőjének, Sepp Eislnek a járművét – egy Mercedes-Benz ML 350 típusú autót – építettünk át környezetbarát meghajtásúvá. Az M-osztály bivalens rendszere lehetővé teszi az automatikus átkapcsolást benzinüzemre, amennyiben a gáztartalék elfogyna. A gáztartályok feltöltését követően a gázüzem egy gombnyomással bekapcsolható. A 105 literes gáztartály a csomagtérben van elhelyezve és a tartalma 300 km út megtételére elegendő.
A személygépkocsik és az olyan transzporter-modellek* átépítése mellett, mint a Vito és a Sprinter (biodízelre vagy növényolaj-technológiára) a Pappas-csoport természetesen gondoskodik a lehetséges ösztönzési támogatás megszerzéséről.
* Csak azokra a márkákra érvényes, melyeket a Pappas-csoport értékesít és szervizel.
Felkeltettük érdeklődését az alternatív meghajtások iránt?
Gépjármű-berendezések és felépítmények
Gondoskodunk arról, hogy transzporterének beltere tökéletes kialakítású és minden helyzetben megfelelő felszereltségű legyen. A járműberendező specialista Sortimo cég Globelyst elnevezésű rendszere stabil vázszerkezeteket biztosít, melyekbe legkülönbözőbb méretű rekeszes padló és mélyedések, fiókok, koffer, konténer és bokszok helyezhetők el. A felépítményekről pl. a LogicLine rendszer gondoskodik maximális rakodási biztonsággal minden nyitott rakodófelületen.
Testre szabott hűtési megoldások
A Bosch Service specialistái a Pappasnak testreszabott hűtési megoldásokat kínálnak a Mercedes-Benz Vito és Sprinter dobozos tehergépkocsikhoz a Sprinter alvázára felépítve. Szállíthat élelmiszert, virágot vagy gyógyszert, ezekkel a hűtési megoldásokkal a rakomány a tökéletes szigetelésnek köszönhetően garantáltan órákig hűtött és friss marad. Néhány szállítónak be kell tartania azt az előírást, hogy nem szakíthatja meg a zárt hűtőláncot.
A Pappas-csoport ezen a területen is teljes szolgáltatást nyújt és készen áll a központi kapcsolattartásra: a járműtől a szigetelésen át a hűtőgépig és a hátsó raklapig. A hűtőkocsi a legjobb kezekben van ha professzionális karbantartásra és szerelésre van szüksége, de lehetséges a hűtőgép vagy a hátsó rakodólap garanciális munkáinak lebonyolítása is. A Pappas-csoport egyszeri megállás stratégiája („one stopp strategie“) nem csak időt, hanem pénzt is megtakarít. Ha a transzportert szervizbe kell vinni, akkor egyidejűleg átvizsgálják a hűtőgépét is és szükség esetén végrehajtják a megfelelő karbantartási munkákat és elvégzik a Hűtőberendezésekről szóló rendelet 22. §-a szerint előírt ellenőrzést. Ha a jármű a várakozások ellenére ugyanazon a napon még nem üzemkész, akkor (lehetőségek szerint) egy kedvező feltételekkel rendelkezésre bocsátott jármű áll az ügyfelek rendelkezésére.